måndag 19 januari 2015

Finna ro...

...är något jag försöker att göra, hitta sätt att komma till ro.
Träna min kropp har jag gjort mer eller mindre hela mitt liv.
Men nu måste jag träna "mitt inre jag". Att lägga till en aktivitet är inte att tänka på men jag har hittat ett sätt som funkar - att träna hemma!
Yoga är något jag inte testat innan, självklart borde jag gå på ett ledar lett pass för att göra det rätt, men nu testar jag att träna hemma.
För att få ett stöd så har jag laddat ner en app och ja nybörjar yogis som jag är så funkar det för mig =)
Har du testat yoga?



Kram
A


2 kommentarer:

Unknown sa...

Yoga låter som en suverän träning. Har också funderat på det.
Ha det bra, kram <3

Home2tiny sa...

Yoga där man gör övningar som solen osv fixar tyvärr inte min kropp, däremot skulle jag vilja prova medicinsk yoga det tror jag hade varit bra både för min kropp o knopp. Lycka till med dina yogastunder o hoppas du finner lugnet i övningarna. Kramisar Tina