lördag 10 augusti 2013

Vilken vecka....

.....intensiv men rolig!
Första veckan efter semestern, den bara rusade förbi, måste väl vara ett gott tecken eller hur?!
Ja, jag trivs =)
Rätt skön känsla som att hitta något man sökt men inte riktigt vetat vad man letat efter. Har du haft den känsla någon gång?
Kvällarna, eller rättare sagt nätterna har jag ägnat mig åt Mr Grey! Japp jag har fallit för honom, hi hi hi!
Så nu har jag på 1 vecka lästa hela triologin och kan rekommendera den om du som jag är en obotlig romantiker. För ja den är inte bara snuskig *ler* den är även otroligt romantisk och det är dessa delar jag gillar.

Dagens bilder kommer vårt sovrum, gillar fortfarande vår "lastpallsgavel" =)




Kram
A

2 kommentarer:

Helena sa...

jag gillar ditt sovrum ocksa! rustiskt med sang gaveln av tra, fint!
Vi har inte haft en lang semester (ovanligt att ha det i England), men vi hade en vecka i Frankrike, och vi har en vecka i Las Vegas i September! Blir jatte varmt och fint, ser fram emot det.
Njut av sen sommaren!

Torparlycka sa...

Så härligt med en resa till Las vegas, dit skulle jag gärna vilja åka!!
Kram