söndag 11 augusti 2013

Före ....

....& efter.
Många delger sin viktresa med före & efter bilder. Så blir inte fallet här i mitt inlägg.
Jag vill inte tråka ut er med mina före bilder (har redan delgett dem i ett tidgare inlägg). Mitt efter är det som är här och nu och det gamla har jag valt att lägga i malpåse!
Så dagens före & efter handlar istället om vårt kök =)
För sisådär 4 år sen hade vi en vattenskada i köket, vilket gjorde att vi fick riva ut hela köket, gjuta platta och börja om från början. Det som vi dock inte kommit till skott med är bänkskivorna. Näe, istället har vi valt att "lappa och laga" med de vi hade....ingen kanon lösning tro mig!
Men igår, då hände det! Mannen bara sådär bytte våra olika bänkskivor till en och samma sort, Yiiipiii =)Lite kvar men den kommer nog på plats i kväll. Kunde inte hia mig utan var "tvungen" att dela denna händels med dig *ler*
Nu fattas det ett vitt golv (som mannen har lovat lägga in efter fotbollssäsongen?) och ett stort fönster ut mot uterummet, sen är vi "hemma".
Just nu struntar jag i det som fattas och glädjer mig åt mina nya bänkskivor =)

Före....

....efter

Kram
A

Inga kommentarer: