lördag 31 augusti 2013

Idag....

.....hurrar vi för vår älskade Felicia som blir 11 år!
Vår stora älskade unge! Jag ska försöka hålla mig ifrån att säga (igen) vart har tiden tagit vägen? Men precis så känns det.
Idag för 11 år sen vaknade jag av att vattnet gick, What?? Jag hade 1 månad kvar att gå, bebisen var inte fixerad, så What?
Det blev ilfart till BB i ambulans, in på ett rum i väntan på att öppnas, men poff pang det gick undan, in på förlossningssal och kort därefter kom vår älskade Felicia till världen !
Då hon var liten och förtidigt född, så vart det Neo då andningen inte var ok, maken min hamnade på kirurg ( jamen jag vet, han trodde visst att han födde barn *ler*) då hans mage helt strejkade och jag hamnade på BB.......
Som tur är gick allt hur bra som helst och vi kunde lämna sjukhuset (jag och Felicia) 1 vecka senare. Maken blev utskriven efter 1dag...
Resten är så att säga historia =)

Varje dag är ett mirakel, en gåva som vi inte får igen, så ta vara på dagen lev i nuet!
Stort stort tack för alla era fina kommentarer, ledsen att jag är så dålig på att skriva hos er men jag kikar in hos er och ni ger mig så mycket, så Tack!
Dagens bilder kommer från vår altan i sensommar solen.




Kram
A

Inga kommentarer: