söndag 25 augusti 2013

Söndag...

.....sista dagen på en minst sagt spännande vecka!
Min vecka har varit allt annat än lugn, många tankar, mycket jobb, många mil i bilen, shoppat med mina barn, putsat fönster, tvättat kläder, skrattat och pussat på min man, ja för att summera min vecka med ett par ord =)

Idag har barnen varit med kompisar och jag och mannen har hunnit med så mycket här hemma!
En perfekt avslutning på veckan, att få ta i med kroppen men aj aj jag kommer ha träningsvärk imorgon *ler*
Att lägga in golvet i växthuset stod överst på "To do listan" idag, mannen la och jag bar in sten efter sten efter sten....svettigt vill jag lova!
Men det var värt all svett, för rackarns vad nöjd jag blev!! Bilderna idag kommer från växthuset, kunde inte bärga mig var tvungen att piffa lite =) Allt är inte klart än så du får ha lite överseende..

Mellan allt sten bärande har jag hunnit med att rensa ett av mina totalt igen vuxna trädgårdsland.....inget roligt alls men men nu är det klart.

Snart blir det grillat (måste passa så länge det går)och kanske ett glas rött till det?
Önskar dig den finaste söndagen!





Kram
A

2 kommentarer:

Helena sa...

vad fint det blev! underbart! nu kan du se fram emot att sitta dar till hosten kommer och det ruskar ute.

Anonym sa...

Jättefint