onsdag 26 december 2012

Funderar....

God fortsättning!

Sitter här och laddar inför morgondagens jobb, helt ok. Hoppas jag inte glömt av för mycket bara....
Så här efter jul så laddar man ju om till nyår. Same procider (ursäkta felstavningen ) as last year så firar vi med vännerna hemma hos oss. I år har jag dock fått för mig att jag istället för raketer skulle vilja ha rislykor, det var jag visste inte ensam om!!
Slut, slut och låååång lev tid ;( Vet kanske du vart jag hittar dem runt Vby- Vvik- Lkpg- Kalmar nu innan nyår? Skulle göra starten på mitt nya år =)

Förutom denna "nya" tanke så funderar vi nu starkt på att skaffa badtunna, japp du hörde rätt! Trots mitt forna motstånd så känns det nu lockande nog att forska lite närmare i ämnet...
Våra vänner har så vi har provat, men tidigare har jag/vi inte hittat "rätt" plats i vår trädgård, men nu har vi det så.....några tips inför köp?

Bild lånad från nätet

Kram
A

Inga kommentarer: