lördag 29 december 2012

Nya tag

Idag då barnen är hos kompisar och mannen spelar fotbolls match (!), har jag sk egen tid.
Inte fel det! Vad jag gjort då? Städat, tvättat, druckit kaffe, "flyttat krukor" och ägnat mig åt eftertanke. Att flytta krukor är lite som meditation för mig, jag "släpper" lös mina tankar.

Nyårslöften brukar jag sällan avge, men jag brukar ta mig tid att tänka efter vad jag vill att kommande år ska innehålla.
Inga direkta mål men jag sätter mitt fokus bland stjärnorna så hamnar jag som minst bland trädtopparna =)
Hur gör du brukar du ge nyårslöften?
Nä nu ropar dammsugaren på mig igen *LER* Bye bye!

Bilden kommer här ifrån.
Den säger lite om hur jag ser på saker och ting....

Kram
A

2 kommentarer:

Unknown sa...

Några nyårslöften brukar jag inte ge men jag brukar fundera på hur jag vill att livet ska gestalta sig. Som vad man har för drömmar och mål...

Gott Nytt År!

Unknown sa...

Vill önska dig ett gott slut 2012!!

Kram
Lotta