lördag 2 juni 2012

Utlottning!

Tjolahopp tjolahej!!
Hoppas du har en underbar lördagskväll =) Dagen hemma hos oss har tillägnats hemmet, det behövde verkligen en genomgång...
Vi har även varit en sväng till trädgårdshandlaren i stan, imorron blir det till att plantera, men nu...
måste jag få visa Utlottning som vår butik Torparlycka har tillsammans med fina Lotta med bloggen Fyra årstider - mitt liv på landet!
Kolla in hennes blogg och ta tillfället i akt att delta i utlottningen du oxå=)
Bilden lånad här ifrån

Kram
A

1 kommentar:

Alexandra sa...

Hej Hej! Åh vilken underbar tävling! Jag vill hemskt gärna vara med och om jag vinner så har jag länge drömt om att få ha en provdocka hemma hos mig. Så jag skulle välja -Vintage Provdock.
Tack för en inspererande blogg och underbara affär!
Kram
Alexandra
stjarna_93@hotmail.com