lördag 9 juni 2012

If you can dream it.....

....you can achive it!
Ett av mina livsmotton! Jag var och hälsade på min lilla T i skolan i fredags och efter ett tag sa den söta lilla killen brevid - " du är ju alltid glad". Det var en av de finaste komplimangerna jag kunnat få!
Att vara just glad är något jag väljer, det är banne mig inte varje dag jag vaknar och är, strålande pigg och glad....men jag väljer att vara glad och vet du då blir jag Glad =)
Svårare än så behöver det inte vara!
Ett av mina knep är att visiualisera, med risk för att du helt tycker jag är superkoko nu så visar jag dig en av mina moodboard. Dessa ändrar jag allt vart efter jag uppnår effekt.
Just denna står för min passion för skor, kläder och träning.
Med denna vill jag spegla kvinnlighet med fina klänningar och högklackade skor,samtidigt som jag även gillar den lite tuffar stilen med slitna jeans och stövlar, träningen som ger fysisk och psykisk styrka, smycken som för mig symboliserar flärd och det lite glammiga.
Jag har flera moodboards, inredning, resor, framtidsdrömmar.....
Har även du moodboard? Vore jättekul om även du ville dela med dig!
Bilderna har jag lånat från bla Melanami och från platser på webben dit jag tyvärr saknar adress.

1 kommentar:

Gotteriogsann sa...

Veldig bra sagt. Dagen blir jo hva vi velger å gjøre den til.
Jeg skal forsøke så godt jeg kan å følge ditt eksempel med å bestemme meg for å være glad, jeg også.

Likte spesielt godt de rosa skoene på moodboardet ditt.

Ha en fortsatt fin søndag.

Klem fra Heidi