söndag 10 juni 2012

Altanen

Söndags em, kväll och jag ser tillbaka på en härlig helg.
Jobbat lite (japp så är livet som egen företagare), målat räcke, fått upp markistaket och seglet på altanen, lagt i båten (till mannens STORA förtjusning=)), planterat lite växter och piffat altan.....mmm det var väl min helg.
Nästa vecka är fullsmockad med aktiviteter, klassfest, fotbollsresa och skolavslutning. Riktig roliga saker att se framemot med andra ord =)
Personligen startar jag måndagen och veckan med att föreläsa om "Eget företag", jag är lika nervös som jag ser framemot det - knäpp som jag är !
Idag blir det bilder från vår altan på baksidan av huset.


Fotot taget från the poolside

Här sitter vi gärna på kvällen och njuter!
Planen är att införskaffa en terassvärmare hit, så vi kan sittar här ännu längre.

Kram
A

1 kommentar:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Låter som ni haft bra väder, här har det regnat sen igår. Du har en härlig altan, bra med ett segeltyg över möblerna.
Kramar
AnnaMaria