lördag 16 juni 2012

Sunny days

Ååå detta härliga väder, ömsom sol ömsom regn =) Längtar grymt mkt efter enbart sooool och tid att ligga i solstolen med en löjligt romantisk pocketbok, sommar för mig!
Men inte kan jag väl klaga på roligt jobb, härliga vänner, fantastisk familj och en ny dag imorgon, inte då!
I torsdagskvälls hade vi skolavslutning för mina <3:an, lite sent blev det och när jag slog upp mina blå på fredagsmorron, japp då var rösten helt väck (hes är bara förnamnet) och hela kroppen utslagen av förkylningen som tydligen bestämt sig för att bosätta sig hos mig, hmmm
Så fast jag har mkt att göra infinner sig inte orken mer än en kvart i taget, ogillas. Lite bilder har jag dock lyckats fånga av solskenet, så här kommer lite glimtar av altanen (igen) i solsken=)



Kram
A

Inga kommentarer: