söndag 29 januari 2012

Renovering del 2

Litet ofrivilligt blogguppehåll, sorry! Mitt dygn hade visst endast 24 timmar, nähä???;)
Helgen har inneburit, hus sanering, ja det räckte inte med vanlig städning...nu kanske det kan vara rent tills...måndag? Vår hund har visst sin stoooora fäll period...
Idag har jag äntligen funnit tid för att baka, måste medge att det är en nyfunnen hobby. Så kul ju =) Men tiden är just nu inte min bästa vän och att baka tar ju lite tid, kul ändå när jag nu "hittat tid"=))
PS semlebullarna är nu bakade...
Bastu och relaxavd. går saaakta framåt så jag tänkte idag uppdatera dig hur relaxrummet nu ser ut. Har inte hunnit med piffningen men den kommer det kan jag lova=)

Vår katt Millan utforskar...




Liiite piff ;) Funderar på att ta in lite New England tema i detta rum, hm...
Kram
A

2 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Åhh så underbart det ser ut....Hoppas din start på veckan blir fin. Kram Johanna

Vintage House sa...

Vad härligt med ett relaxrum och skönt att få lite städat:)
ha en fin måndag
kram
sandra