torsdag 5 januari 2012

Bastu & Relax på G

Nu är vi på gång! Efter funderande, inspirations sökande, googlandes och bollande av idéer har vi kommit fram till en lösning.
Nu ska våra gamla kontor förvandlas till, relaxrum, bastu och gästrum. Näe inte i ett och samma rum *ler*. 2 rum blir 3 mindre rum.
Då vårt liv ofta går i 180 så söker vi en plats där vi kan samlas, familjen utan tv och måsten. Samla energi, spela kort, dricka något gott, kort sagt - fånga dagen!
Den "vanliga" bastun attraherar utseende mässigt inte mig, tro mig när jag formligen jub lade av glädje när jag fann denna blogg! Hon har skapat sitt relaxrum och bastu precis som jag sett mitt i mina drömmar!
Jag kommer låna därifrån men ändå skapa vårt eget....Jag kommer att uppdatera här på bloggen hur allt skrider framåt. Ett litet kollage från min inspirations mapp...

Kram
A

Inga kommentarer: