tisdag 10 januari 2012

Motivation-Styrka- Vilja!

2012 året då jag har bestämt mig för att må bra!
Lycka för mig är må bra, umgås med mina nära och kära, få vara frisk och göra saker som känns bra - lita på magkänslan.
Jag är så tacksam för allt och alla som finns i mitt liv! Jag blir så glad åt kommentarerna ni ger mig här på bloggen! Jag är helt enkelt en lycklig tjej =)
Skulle en dålig tanke/känsla infinna sig har jag hittat ett sätt som alltid hjälper -  musik!
Gärna på hög nivå, att få sjunga (harkel harkel) i kapp med sångaren/sångerskan och om möjligt även dansa !
Hur gör du för att få väck "bad vibes"?
Här kommer en lite lugnare låt men som jag brukar ha med som pepping låt. Kanske blir även du sugen på att sjunga med :) Klicka på länken nedan...


http://www.youtube.com/watch?v=519yuRHApfY
Kram
a

Inga kommentarer: