måndag 16 januari 2012

Ammen asså!!!

Nu så har gått och kärat ner mig i denna lilla underbara tingest!!!
Bild här ifrån

Förstår du huuuuur galet roligt, knasigt, snurrigt, svårt, underbart och överväldigande det är att få
leva sin dröm?! Kanske gör även du det och känner igen dig?
"Dikten" i gårdagens inlägg speglar min vardag i stort och smått just nu (nåja det har pågått en tid).
Att våga, att ta modiga steg på osäker mark. Att våga gå mot strömmen, hålla i hatten när det blåser ( och det gör det på toppen =).
Antingen tillåter man sig att lyssna på alla dessa "Iors" runt om i världen eller så gör man som jag slår dövörat till och tuffar vidare, skam den som ger sig!!!
Mod är för mig att våga, våga följa sin inre röst, våga stå för sina övertygelser, men för det inte "pracka" på andra mina åsikter. Var och en är sig själv närmast.
Så många "vuxna " ord idag, men precis så är min dag idag =)
Snart styr vi kosan mot, Jkpg (för promotion mässa ) och el Stockholmo för Formex.
Roligt roligt =)
Kram
A

Inga kommentarer: