måndag 14 november 2011

Smugit sig in

Vet du att 1:a advent endast är 2 veckor bort....jisses vad tiden går!
Längtar du som jag till julen? Lugnet, dofterna av pepparkakor, lussebullar, hyacinter och gran. Glittret från otaliga julgranskulor i skenet från tända ljus. Knastret under fötterna när man går i snön. Barnens förväntansfulla blickar och ivrigt klämmande på paketen under granen. Listan kan göras hur lång som helt, det är inte utan att jag LÄNGTAR till jul !!!
Igår så var jag därför bara tvungen att tjuvstarta, bara lite....med att ta in en liten söt dikesgran.
I år har jag bestämt mig för att starta i tid med att köpa julklappar, thank God for webshops =) Det sparar så enormt mycket tid att slippa stressa runt i butiker, trängas och även i mitt fall åka minst 10 mil för att komma till en stad med fler än 5 butiker.....Hur kommer du göra med din julshopping?
Nähä nu väntar dagen på mig!


Kram
a

Inga kommentarer: