torsdag 17 november 2011

Nykomling

God morgon!
Torsdag och butiken har öppet idag, ser fram emot en rolig dag!
Igår onsdag så lyckades jag återigen att vara ledig på em, lyx!! Barnen hade kompisar med sig hem, men de märktes inte. Själv sprang jag omkring med kameran och fotade både hemma foton och til webshopen ;) Bäst att passa på när det är ljust ute och jag är hemma=) Hann med att baka matbröd och ta ut dammsugaren för lite valsning gjorde jag oxå. Tänk vad mycket man hinner när man vill *LER*
Dagens bilder kommer ifrån vårt sovrum, upptäckte att jag fastnat på uterummet.....så här kommer ett annat rum. Klickade hem ljusstaken i fönstret här ifrån, fick tom rabatt så den blev nästan gratis ;)
Nähä nu väntar webshopen på uppdatering, kolla in du oxå om du vill se lite av nyheterna, klicka här.
PS. Uppge kod VTJS1 i kassan så får du 10% på hela sortimentet tom 30/11.





Kram
A

Inga kommentarer: