fredag 18 november 2011

In i en annan verklighet

Friday!! Ser med spänning framemot vad dagen har att erbjuda......Är dock smulan nervös inför morgondagen. Jag lovade vid ett svagt (?) tillfälle att köra ett aerobicspass på Friskis här i Vimmerby imorgon, hua! Det var ett tag sen jag ledde och ett tag sen jag tränade, ingen vidare kombo!
Kontrollfreak som jag är så har jag svårt att "ta det som det blir", jag vill ha koll! Just nu letar jag (ja, lite i sista timmen) avslutningsmusik.....vill ha något med drag i, någon låt på ca 140 BPM som man bara blir sååå lycklig av =) Denna gillar jag kanske kan jag använda mig av den? Dock lite för långsam, tack för pitchen :)
Annars kommer vår helg att innebära en tur till vinden för att utforska vad vi ska ta fram till advent, som kommer allt närmare. Har du tagit fram ditt pynt än?

Bild från den tiden jag var aktiv ledare...
Kram
A

Inga kommentarer: