fredag 21 oktober 2011

Vår lilla hall

Morning !
Fredag och solen skiner kan det bli bättre?! Igår var mina prinsessor hemma från skolan, jättehängiga och snuviga, stackars små liven. Idag ville de absooolut gå, det är pyjamasparty hos K ikväll, och går man inte i skolan så får man inte på party, punkt!
Igår jobbade jag alltså hemifrån till stor del, tänk vad mycket man ser under dag tid.....och då menar jag inte smutsiga fönster och damråttor. Nej, allt annat=) Så när mannen min kom hem så kunde jag knappt avsluta en mening förrens nästa mening på börjades. En stooor suck var svaret jag fick på alla mina fantastiska inrednings/renoverings ideér!
Dagens bilder kommer från vår lilla hall ut mot verandan. Här har det smugit in lite färg, och se en matta :)
PS Idag ska vi hämta hem min kökssoffa Yiippiii!




Kram
A

Inga kommentarer: