tisdag 25 oktober 2011

Här är jag......

...igen!
Du tror väl nästan att jag slutat va?! Dagarna bara susar förbi i rasande takt, så tyvärr så har inläggen här hamnat längst ner i priorietet :(
Hemma hos oss målas det, snickras, fixas och donas det i alla hörn och kanter (varför måste målar färg har så lång torktid???). Jag har gasat igång mannen min, stackarn han tycker inte det är lika kul att flytta runt saker, måla, måla och bära möbler till sena timmen, varje kväll. Själv har jag skallen full av nya idéer så att sova känns som bortkastad tid, har du känt så någon gång?
Några bilder kan jag inte bjuda på hemifrån oss, men det kommer var så säker. Laddar för fabrikens tema....
Dagen blir istället kläder och skor.....barnen började igår att skriva sina önskelistor till tomten, så idag får ni se min ;)
Snälla tomten i år önskar jag mig...







alla bilder är lånade från nätet
Detta var de egostiska materiella tingen på listan....:)
Har du skrivit din önskelista än?
Kram
a

Inga kommentarer: