söndag 30 oktober 2011

Full fart framåt

Oj, oj, oj så galet roligt allt är just nu=)
Det största sorgen är dock att jag inte hinner dela med mig så mycket som jag vill till er som läser bloggen=(
För att sammanfatta, så händer det mycket i butiken Torparlycka, hela 9 dagar med start igår, finns vi på ALV:s höstmarknad, på onsdag är vi med på Trendkvällen (en modemässa i Vimmerby) och så kommer vi få besök här hemma på onsdag, berättar mera om det senare!
Som jag redan skrivit om så händer det även en del här hemma med "småplock", ett visar jag idag....ja, det blir från uterummet...igen;)
Hittade djurhuvud med horn i ladugården, det fanns här när vi flyttade in...hm det vore ju kul att använda, tänkte jag! Så nu har det hamnat i uterummet, ett kul avbrott i allt det vita.
Hoppas du har en fantastisk söndagskväll!

Kram
A

Inga kommentarer: