söndag 1 mars 2015

Obotlig romantiker...

....är precis vad jag är!
Jag är ingen "boknörd" min årliga dos av litteratur brukar jag avverka på min sommarsemester i solstolen. Ca 10-12 böcker brukar jag läsa denna tid.
Böckerna måste vara lättsamma och fängslande, fyllda med romantik och kärlek som fyller min hjärna med bilder och mitt hjärta blir varmt.
Så Fifty shades of grey i all är, ja jag gillade böckerna och filmen! För dig blottad är även den en triologi i samma anda som Grey....fast utan vissa delar....
Nu har jag dock fastnat för Nora Robert serie om de 4 väninnorna, deras företagsamhet och utvecklande av kärleksrelationer. Preeeecis så där härligt romantisk ! Så trots att det idag regnade med inslag av snö och inte fanns varken solstrålar eller semester i sikt så slutade jag bok 2 - Doft av rosor. Så kvällens tips om du som jag är en obotlig romantiker- böckerna om bröllopskvartetten!
Ursäkta dålig bildkvalite, bild lånad från nätet....

Kram
A

Inga kommentarer: