onsdag 18 mars 2015

Nytt...

....eller egentligen gammal dörr har blivit vår nya soffbord.
Om du följt mig på Instagram så har du redan sett denna härliga konstruktion.
Min käre far hjälpte mig när jag desperat letade efter ett soffbord. Hittade ett på Ilva som var preeeecis som jag ville ha det....Men hörru Ilva ligger ju i Malmö och det var tom en lite för lång omväg även för mig för att åka och köpa ett soffbord.
Dock så har jag ett problem, när jag hittat det jag vill ha så kan jag inte släppa tanken på det/den saken förrens jag fått tag på den /det.
Jobbigt läge va?
Här kommer min underbara far till undsättning....Svip svop så har han fixat mig ett liknande bord av en gammal dörr och ett par härse pinnar ( heter det så på ren svenska?).
Jag är såååå himlans nöjd! Nu tar jag in våren, pastelliga tulpaner, rosa kuddar i soffan och trä för att bryta av det vita.



Kram
A

2 kommentarer:

Unknown sa...

Härligt med lite färg hemma nu. Snäll pappa du har! Kram Pernilla

Cornelia sa...

Supersnyggt! Som allt hemma hos Er. Ni är grymt duktiga :) Kram vännen