lördag 28 februari 2015

Nya tider....

...nya idéer!
Vaknade och slog upp ögonen ...på en stor klädhög! What! Hela veckan kom ifatt mig där och då på någon sekund!
Nytvättade kläder i högar från förra veckan som behövde vikas och styrkas, dammråttorna jagade mig så fort mina fötter nuddade golvet....not so good combination!!!
Humöret sjönk direkt...arg som ett bi så startade jag direkt med att börja röra, körde upp mannen och manade på barnen att ta tag i sina klädhögar. Efter frukost "behövde" jag rengöra de vita Ikea sofforna, parallellt med att jag fort som en torrt löv runt i huset med dammsugaren i släptåg. Av bara farten så åket soffbordet väck och fåtöljen fick en ny placering...jamen du hör vilken morgon.
Sen var det dags för att röra ihop rörorna till bakpotatisen som vår T önskat till sitt "vuxen kalas"
En dusch på det och jag var redo för kalas och hör och häpnar på gott humör =)
Nu är det Mello och ett glas rött som gäller !
Dagens bilder är inspo bilder till vårt vardagsrum...dags för lite vårkänsla här.
Ha en fin fin lördag!




Kram
A

Inga kommentarer: