torsdag 5 februari 2015

Ljuset...

....visst är det skönt att ljuset börjar återvända?!
Tänkte på det när jag åkte hem från jobbet idag kl 17 att det fortfarande var ljust, det gillar jag =)
Annars drömmer jag mest om vår nu...Ja jag vet som att svära i kyrkan, klart jag vill att barnen ska ha snö på sportlovet! Men visst vore det skönt att inte frysa fingrarna av sig så fort man går ut? Slippa skotta fram bilen? Istället kunna sitta på trappan och låta de första solstrålande värma ditt ansikte?!
Jag vet vad jag vill i alla fall *ler*.
Nåja precis som varje år så kommer vår efter vinter det känns tröstefullt!

Snart är det dags för oss att provsmaka kakorna som står i ugnen, lite vardagslyx (nybakade kakor) så här en helt vanlig torsdag =)


Kram
a

1 kommentar:

Unknown sa...

Oh jaaa så skönt med ljuset!

Men vad fint du fått!

Trevlig helg!

Kram
Lotta