söndag 26 oktober 2014

Söndag....

....och en känsla av frustration, trötthet, förväntan och otillräcklighet präglar min kväll.
Hur känner du inför en ny vecka?
Det som gör saker och ting lättare är att barnen har höstlov nästa vecka och jag ska vara ledig på onsdag em =)
F. har dansuppvisning på ALV:s höstmarknad på onsdag och det ska bli så kul att se så jag passar på att ta ett par timmars ledighet.

Annars känns det verkligen som hösten har kommit, ute blåser det och dagarna blir allt mörkare.
Passade på att "boa in mig" och satt upp nya mörka och murriga gardiner i vardagsrummet.
Det känns helt rätt och precis lagom höstigt! Jag som senaste tiden varit helt anti gardiner...men som vanligt så kan jag lätt ändra mig =)
Nu laddar vi om för vecka 44 !



Kram
A

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Så fint och ombonat med gardinerna!
Känner igen mycket av det du beskriver.. Men just nu är jag sjukskriven då jag varvat upp lite för mycket och kroppen sagt stopp.
Så va rädd om dig och ha en fin vecka!
Så kul med uppvisning på ALV :)
Kram Anna