tisdag 28 oktober 2014

Förberedelser....

.....inför stundande festligheter har startat!
Jag har kort nämnt att jag i år har ett "sånt år", jag har varit lite hemlighetsfull med vad jag menar med det.
Men idag är jag beredd, nu berättar jag det .....jag fyller i år 40 år!
Jamen hallå tänker du kanske, var det inte mera??? Men för mig är det en smärre kris!
Fram till för en månad sen kunde jag inte ens säga att jag fyller 40, utan sa att jag fyller trettiotio när någon frågade.
Kanske är det därför jag omvärderar och omskapar det mesta i mitt liv? Att jag fyller jämt och ser lite klarare på vad som är rätt och ok för mig?
Ja, vilket det än är så är dagen D inte så långt borta nu och efter x antal turer vad jag ska göra med dagen så är det nu bestämt!
Tänker att jag håller lite på den karamellen men bjuder på min klänning som jag köpt till dagen D och som kom på posten idag.
Lite lagom glammig och lite mera klädd för en kvinna på 40 år =)

Ledsen för den dåliga bildkvalitén!
Hobbyfotograf som jag är så är denna mörka årstid ett gissel när det kommer till att fota.

Kram
A

Inga kommentarer: