söndag 27 maj 2012

När tiden inte riktigt räcker...

....då måste jaga prioretera! Gillar det egentligen inte alls....jag vill allt roligt nuuuu=)
Med åren har jag dock lärt mig att jag ( och min omgivning ) i längden mår bästa av lagom, fin balansgång det där. Är du bra på det?
Jag har dock lovat mig själv att bara göra saker som jag känner är rätt och roliga.
Helgen har försvunnit i rasande fart (som de flesta dagarna i mitt liv just nu), men den har innehållit såååå mycket roligt så vad rackarns gör det=)
Idag - Morsdag så har jag bara varit med familjen, solat och badet, den bästa morsdag ever!!!
Glömde visst smörja smalbenen så känslan/svedan kommer nog sitta i ett par dagar ...:(
Hoppas din dag/helg varit kanon den med!
Tack ni som har svarat på min miniundersökning, ni är bäst=) Som du förstår så har idéverkstan (min kreativa sida) gått igång i 110 knyck.....oj oj vad mycket jag skulle vilja berätta men måste hålla mig ett tag till!
Imorgon väntar en fullsmäckad dag från tidig morron till sena natten. Först jobb, vidare till minioravslutning i Frödinge och sen far vi till Oskarshamn för att ta färjan till Visby, tjoho vad kul =)
2 dagars jobb för käre Ch och 2 dagars semester (?) för mig och tjejerna. Vädret ser inte helt lovande ut, men vi håller tummarna!
Tar med mig kameran och lovar uppdatering!

Kraaam
A

Inga kommentarer: