söndag 20 maj 2012

Vårt hem...

....är min borg! Jag är en riktig hemmagris =)
Jag gillar att resa, värme, avkoppling och att vara med familjen. Men när jag kan få precis det samma hemma, ja då väljer jag lätt hemma!
Dessa helgdagar har sprungit iväg men fyllda med trevligheter.
Tid med familjen, sol på näsan, fixat i trädgården, bakat, grillat, träffat härliga vänner och avslutat helgen med en stunds extra öppet i butiken och i em målat altanräcket. Det var min helg i korta ord...hur har din helg varit?
Imorgon väntar jobbet på mig igen, denna vecka innehåller blandad kompott - helt perfekt =)
Bilderna idag är på vårt hem från ett annat håll än vad jag tidigare visat, håll till godo!




Kram
A

3 kommentarer:

Home Bohemia sa...

Åhh så fint ni bor!! Där skulle jag också välja att vara...jag förstår att du njuter extra mycket nu när det går mot varmare tider och när du kan vara mer ute i trädgården. Kram Maria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag instämmer, så jättefint du bor.
Och så härligt med både glasat uterum och veranda i solen.
Kramar
AnnaMaria

Frida Bieberbach sa...

Vilken idyll! Ser helt fantastiskt ut! Kram Frida