onsdag 11 april 2012

Nordiska trädgårdsmässan

Nu är jag slut! Åtmindstonde mina fötter, aj vad de värker...Åtskilliga steg har tagits dessa 2 dagar då jag och min Ch har byggt vår monter till Nordiska Trädgårdsmässan!
Nu är vi klara, känner mig helt klart nöjd, nu hoppas jag bara att ni oxå gillar montern och det som finns i den=)
PS Kolla gärna in vår nya webshop, vissa saker fattas men designen är iaf klar, gillar du den?
www.torparlycka.se
Lite smakprov från mässan kommer här i bildformat.....
Vår monter under uppbyggnad...



Nu är vi nästan hemma...

Klart! Vad tycks?

Sliten monterbyggande bloggerska, den bjuder jag på *ler*

Kram
A

1 kommentar:

Frida Bieberbach sa...

Hoppas att ni har haft det bra på trädgårdsmässan. Montern ser jättefin ut för att inte tala om er nya webbshop, bra jobbat!