måndag 23 april 2012

Glädje - Lycka

Nu har jag inte varit flitig här inte! Jag vill såååå mycket men måste priorietera, då kommer familjen först, bloggen sen...det hoppas jag du förstår =)
I morse när jag vaknade hade jag en sån där BRA känsla i kroppen.....kunde inte sätta fingret på det men, så GO känsla!
Startade upp med bokföring och betalning av lev fakt på jobbet, ett måste utan några som helst glamorglimtar =)
Sen, sen hände det! Kunder "ramlade in" i butiken, ordrar kom in i webbutiken, glädjande samtal och profilkunder kom förbi.....helt kanon, såååå GLAD=)
Mitt leende sträcker sig från öra till öra! Spänt förväntansfull inför vad morgon dagen har i sitt sköte....
I fredags kom äntligen leveransen från Chic Antique, gillar verkligen deras utbud. Tavlan som kom fick direkt komma med mig hem, just nu återfinns den vid spisen.....vet inte riktigt men just nu känns den ok där.

Kram
A

Inga kommentarer: