torsdag 26 april 2012

Drömmer....

Att stanna på ett ställe, göra samma sak livet ut, bo på samma ställe, osv osv är inte min melodi och har nog aldrig varit det.
Jag är en sökare, jag vill uppleva, känna, lukta, drömma och längta. Fast just längta är inte min starka sida, är nog den mest otåliga i vårt hem =)
Trots att vi bor på den ljuvligaste plats på jorden, i det hus vi själva skapat, men de allra bästa grannar ja så har jag nu börjat längta......till något annat. Suck! Nu när vi börjar bli klara då det egentligen endast återstår småfix, ja då har min dröm och längtan satt sikte på horisonten!
Hur är du ? Drömmer du oxå? Lever du din dröm?
Bilderna kommer från min inspirationsmapp, tyvärr kan jag inte namnge källa på alla.
Önskar dig den bästa dagen!
Inspiration från bloggen it´s a house.blogspot.com



www.hjarterum.net


Kram
A

Inga kommentarer: