onsdag 9 april 2014

Hur ....

.....gör du, pyntar du till påsk?
Pust, efter att ha tagit hand om tvätthögen som idag var enorm så har jag placerat mig i soffan. Skön känsla efter att man gjort det där tråkiga, men fy vad trist det är när man håller på!

Veckan har varit hektisk, jobb och aktiviteter varje kväll, imorgon bär det av på jobbresa och till helgen åker mannen min och jag till Stockholm.
Vi ska se Jill Johnsons krogshow, har du sett den?
Sen blir det mest att strosa runt, har ju köpstopp så det blir väl inte mycket handlande =) Men att bara vara tillsammans utan måsten är härligt!
Vi ska även passa på att besöka Zetas trädgård innan vi åker hemåt igen.

Men tillbaka till min fråga om påsk, brukar du pynta? Jag är lite tudelad....gillar inte påskpyntet så mycket. Men ett litet ris blir det nog =)
Bild lånad från Printerest


Kram
a

Inga kommentarer: