söndag 13 april 2014

Hittat....

....ett fantastiskt ställe - Zetas trädgård !
Jag har läst om detta ställe och förstått att det är något extra. Men att köra 30 mil enkel för att själv se det, nja inte ens jag gör det!
Men i helgen har jag och mannen varit i Stockholm och på väg hem passade vi på att "glida förbi". 
Wow säger jag bara what a place!!!!
Även maken gillade det;) tyvärr så hade vi nyligen ätit hotellfrukost så vi orkade ingen fika på cafeet men nästa gång ska vi banne mig fika också , det såg sååå mysigt ut !
Nu sitter jag här hemma " i skogen " och känner mig lycklig över mina 10 000 kvadratmeter tomt.... Tänk så mycket vi kan göra !
Kan nog lova att det blir ett antal inlägg om trädgård framöver :) 
Hoppas att du kommer gilla det! 
Dagens bilder är iPhone bilder från Zetas , lite risig kvalité ...

 

Kram
A

Inga kommentarer: