torsdag 20 mars 2014

Att....

....planera har alltid varit min grej.
Jag gillar ordning och reda! Ett kontrollfreak? Ja, det måste jag nog hålla med om att jag är...
Jobbar dock på att "let loose" men det är lite svårt....
Hur som helst så skulle jag behöva planera mina inlägg bättre här på bloggen. Att fota när jag kommer hem är inte det lättaste, så att "överfota" när jag kan måste det bli framöver.
Jag har så mycket jag vill delge er men utan bilder så känns det så tomt...
Dagens bild blir därför en lånebild. Visst är den lovgivande? Vi går mot sommar och lata dagar, det är dagens sanning!
Ha nu den finaste torsdagskvällen, imorgon fredag och jag tar en jobbresa till Örebro innan jag tar heeeelg=)
Bild lånad här ifrån

Kram
A

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Och här har du en till;) hu, så svårt det är att släppa taget..!
Klart du ska åka! Det var såååå kul förra året!
Du kommer inte ångra dig, jag lovar :)
Ha en fin fin fredag!
Kram Anna