lördag 29 mars 2014

Allt....

.....är inte svart eller vitt!
Men i min inredning kan man nästan tro det =)
Idag har det varit en sån där underbart förtjusande dag att bo på landet. Solen har skinit, jag har sprungit 6 km (yea!), Flyttat krukor och drömt om kommande varma sommardag, sett min hjärtan spela sin för året första fotbollscup och det var såååå kul att se dem, som de har utvecklats!
Så kort en innehållsrik dag som jag gärna tar flera av.
Imorgon startar ännu en oskriven dag....hoppas du har en fin lördagskväll!

Kanske ska jag ta tag i och måla garderobsdörrarna i morgon.....

Kram
A

4 kommentarer:

Unknown sa...

Det är så snyggt med svart och vitt!!
Vad duktig du varit o sprungit så långt! Jag orkar knappt hälften! ;)

Ha det gott!

Kram
Lotta

Anna sa...

Vilken fin blogg!
Kram Anna

Torparlycka sa...

Tack snälla Anna! och Tack Lotta för pepptalk =)
Kram
A

Torparlycka sa...

Tack snälla Anna! och Tack Lotta för pepptalk =)
Kram
A