tisdag 22 oktober 2013

Köket.....

......energin har återvänt, hallelulja =)
Så härligt att landa hemma, hunnit sitta ner och pratat med min älskade Ch, plockat och fixat, packat inför morgondagens jobbresa och nu sjunkit ner framför skärmen för en stunds bloggande och besök på mina favvobloggar!
Ja, kort sagt life is good =)

Vårt hem är nästan alltid i förändring....någonstans. Senaste projektet var att måla golvet i köket i samma vita färg som vardagsrummet. Så idag blir det en bildkavalkad på köket i lite olika skepnader, vi börjar med en dagsfärsk bild!
I dag

Aug 2012

Aug 2012

En dagens

Bild sen i somras ( bild från Iphonen)

Dagens bild

Lite dålig vinkel, men detta bordet har fått annan ägare :)

Kram
A

2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Vilken förvandling! Så fint med det ljusa golvet o de nya möblerna.
Här är energin verkligen på sparlåga. Har du något tips, du som hittat tillbaka till din:)
Ha de fint!
Kram Anna

LillyDorotea sa...

Åh! vad kul o kika in här igen, var ju ett tag sen. Har ju blivit en låång bloggpaus. Men nu är jag tillbaka i bloggandet så då får jag ju passa på o lämna ett spår :) Vilket härligt kök! Håller just nu på o grejar med mitt kök också. Bor ju i hyreslägenhet dock så då går det ju inte förändra helt som man vill men lite nytt och fräscht möblemang kan man ju alltid fixa :)Ha en underbar fredag!
Kram Åsa