söndag 11 november 2012

Lycka!

Ibland behöver man stanna upp och tillåta sig att leva i nuet, inte jaga morgondagen!
Det är precis det jag gjort de senaste dagarna då bloggen varit tyst...
Mycket har hänt (och fortsätter hända) i mitt liv, trevliga saker, absolut men det har snurrat alldeles för fort, känslomässigt har jag inte hunnit med.
Allt kom ifatt mig nu i veckan. Luften gick ur  mig, glädjen kilade ut genom fönstret, orken försvann ner i skorna och tröttheten tog övertaget. Kanske känner du igen dig?
Nu efter en underbar helg med massa familjemys, hemma pyssel och långpromenader så är jag tillbaka på banan- lycka!
Jag kan inte med ord beskriva hur tacksam jag är för mina vänner och min familj, ni är mitt allt!

Med förnyad ork så hände en liten inredningsförändring *ler*, fd vardagsrummet börjar ta form ..... känner mig nöjd! Än är det inte klart, men färgvalen är satta, inredningen på plats och med dagens firande av farsdag är även rummet invigt.







Tildes farsdags present till vänster!

Kram
A

Inga kommentarer: