fredag 23 november 2012

Det här med fredagsmys

Visst är det något speciellt med fredagen? Speciellt härlig fredag är det idag, veckan som gått har varit oerhört intensiv!
Såååå skönt att vakna i morse och inse att idag jobbar jag hemifrån, villken lycka:)
Eftermiddagen ägnade jag åt att städa, kanske inte låter så sexigt, men det är en sak jag faktiskt gillar.
Nu blir det att tända massa ljus, äta gotti och bara softa!
Ha den bästa fredagen!
PS. Har du läst Ernst tidning? Gillar du den?




Kram
A

3 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Gokväll!

Ja ahh fredagen är alltid så härlig..!
Ernst tidning, den har jag helt missat (!) så den får inhandlas i helgen :)

Kram
Mia

LillyDorotea sa...

Va kul o hitta hit! Så fantastiskt fint och mysigt! hit kommer jag fler gånger var så säker :)Hittade hit via din kommentar i Hjärterums blogg :)Så för att värma ditt hjärta lämnar jag en liten kommentar ;)Ha en fin Lördag

Åsa

Formelle Design sa...

Älskar också fredagar, dessutom har jag ledig dag med min dotter då så det gör den bara bättre :)
Har inte läst Ernst tidning men får nog spana in den.

//Johanna