torsdag 29 mars 2012

De växer!

Inte visste jag att odla/så skulle kunna ge en sån tillfredsställelse och glädje?!!
I Garden Girls sortiment är en av nyheterna för året, frökoncept. Du väljer helt enkelt vilken färg eller struktur du vill ha på din rabatt alt kruka. Så otroligt smidigt=) Påsarna med frön är vackra och enkla att förstå.
Så det var klart att jag bara var tvungen att provsätta lite hemma, och nu har det börjat växa i nästan alla mina krukor, jippi!
I natt fick jag dock hjälp av vår ena katt med att luckra jorden, läs välta omkull krukorna....flugorna är ju bara sååå kul att jaga speciellt i fönstren, tycker väl kissekatten, not tycker väl jag.
Idag kommer jag att lägga ut fröpåsarna i webshopen (som fortfarande inte är klar i designen) så kika gärna in!


Kram
A

1 kommentar:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken fin webbshop du har, jättebra upplägg, så lätt och hitta. Idén med fröerna var jättebra.
Solig kram
AnnaMaria