söndag 18 september 2011

Högst på min önskelista

Hej!
Hur har ni det en söndag som denna? Hos oss är det riktig höst, regn, blåst, mulet och ruggigt! Det är verkligen ingen hit att inte ha värme och varmvatten i huset, burr.
Vi håller tummarna för att rörmokaren har tid med oss nästa vecka!
Som alltid så går min hjärna i 150 när det kommer till inredning, vi har 2 rum som "blivit över" de är mina akillis hälar....
Från början var det kontoren till Chs och mitt företag, nu har vi en annan lokal och rummen har sedan vi flyttat kontoret inte hittat sin funktiotn. Eller egentligen vet jag vad de "ska bli" men pga tidsbrist har vi inte hunnit med dem än...
Tanken är att de ska bli, relax och bastu...de här orden beskriver vad jag vill ha för känsla i rummen:

  • umgås
  • avslappning
  • lantligt
  • harmoniskt/harmoni
  • värme

bilden lånad från nätet

Kram
A

Inga kommentarer: