söndag 26 juni 2011

Från dikets kant

Hoppas du har en härlig söndagskväll, imorgon väntar åter jobbet, känner mig sådär motiverad...
Vi har haft besök av Ch:s bror med barn sen igår, trots att huvudet var något tungt så fick jag mycket gjort då de var på golfbanan.
Städat båda våningarna, bakat bröd, haft tid att pyssla och dona samt förbereda kvällens grillmat. Rätt nöjd måste jag säga!
Idag har vi varit och fikat på ett litet gårdscafe i närheten av vårt hem.....tyvärr var det precis lika dåligt som jag har hört=( Så tyvärr inte en gång till!
Nu har jag kokat rabarber saft och har ytterliggare ett brödbak på jäsning. Jag vet inte vad som hänt men har fått sån skapar lust=)
Imorgon blir det kanelbullar....
Dagens bilder kommer (igen) från uterummet, hittade så fina ax och gräs utanför, de står i ett fd gurkglas.




Kram
A

Inga kommentarer: