tisdag 21 juni 2011

Fin!

Morning darlings!
Idag jobbar jag hemifrån och barnen har näst sista dagen på fritids, deras sista dag är på torsdag. De var inte helt överlyckliga över att behöva åka idag....bäst jag jobbar på så jag kan hämta dem tidigare.
Igår var vi hos vet. med vår Elvis( vår schäfer) han tappar mkt hår och äter dåligt, bäst att kolla upp det....aj aj så dyrt det blev, tack olov att man har honom försäkrad! Nu är det bara att invänta provsvaren, ev har stackarn magkatarr.

När vi ändå var i Kalmar (vi åker dit med Elvis) så passade vi på att efter mycket velande fram och tillbaka att inhandla oss en systemkamera, en Nikon D3100. Känner mig helt lyrisk=)
Har inte hunnit lära mig den ännu, men bilder kommer var så säker.
Idag blir det en lånad bild från en leverantör till Torparlycka, en liten smygtitt skulle man kunna säga *blink blink* Jag gillar denna skarpt gör du det oxå??!!

Kram
A

Inga kommentarer: