lördag 14 maj 2011

Utflyttning

Skumt, kom inte in på blogger igår och inlägget jag gjorde i förrgår finns inte här.....
Nu funkar allt och det blir jag glad för;)
Hos oss skiner solen idag dock från en mulen himmel och och ikapp med vinden....Min man är på fotbollskurs och jag öppnar snart butiken.
Barnen är hemma hos morfar och mormor, de ska sätta potatis idag (som jag velat vara med, men kan ju inte klona mig!) I eftermiddag blir det middag hos goda vänner och så är nog lördagen slut, puh!
Så här ser en vanlig dag/helg ut för oss, börjar kännas nu därför ska vi ta en minisemester mån-tis.
Hela familjen åker till Gotland på söndagkväll, Ch ska jobba och barnen och jag ska njuta! Hoppas det blir kanonväder, håll tummarna !
Innan jag stack hemifrån idag så passade jag på att flytta ut några pelargoner( får väl ta in dem ikväll), älskar verkligen pelargoner!!


Ha en fin helg!
Kram
A

Inga kommentarer: