onsdag 8 september 2010

Kommer aldrig tröttna på att "möbla"

Sen jag var liten flicka och fick mitt älskade dockskåp av morfar, har jag älskat, verkligen älskat att möbla!
Jag mår såå bra när jag få gå och pyssla och flytta runt. Suuuckk är ett vanligt uttryck hos min man, då jag tyvärr inte orkar alla vår möbler själv.....men han har lärt sig att det är det enda han kan göra åt detta möblande - sucka *fniss*
Vi bor ju ett gammal hönshus, om det än inte syns idag, så har jag ett litet aber....vi har max 2m i takhöjd, små fönster( cm 100*100 cm).
Vårt hus är total på 225 kvadratmeter men vi har små rum....inte alltid så bra. Visst blir det charmigt och ombonat, men ack så svår möblat!
Nu när hösten är kommen så vill jag göra om, mysa till det och krypa inomhus, inspiration fattas inte däremot butiker med "mitt utbud" i närheten!


















Bild lånad från Green Gates hemsida

Visst nätbutiker, men jag vill ju göra om nu!!!
Hm, världsliga problem - ta hand om dig!
Kram
a

Inga kommentarer: