onsdag 10 februari 2010

Har precis avslutat ett härligt och alltid så inspirerande samtal med min väninna Patricia.Tack för du är min vän!! Tankarna snurrar undrar vad som gör att samhället "vill" att alla ska var stöpta i sammma form? Jag har alltid varit tjejen som gått mot strömmen, alltid den som valt lite "udda" yrken. Udda i den bemärkelsen att efter de utbildningar jag har valt så "får man inget jobb" nä man skapar sig ett!! Jag har försökt med "riktiga jobb" (egentligen vad definerar "ett riktigt jobb"?) vilket har varit en erfarenhet men....hur jag än vrider och vänder så kommer jag tillbaka till punkt 1 - viljan och drivkraften i mig att driva mitt egna företag! Det som lockar mig? Friheten, möjligheterna, utmaningarna för att nämna de största drivkrafterna hos mig! Ska nu beställa boken " Mind your own buissness" efter ett tips, ser så framemot att den kommer hem!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för fina ord Honey! Jag lovar dig att du inte kommer att bli besviken över boken. Jag kan inte slita mig ifrån den!!! Kraaam och hälsa familjen