fredag 26 december 2014

Att finna...

... ett lugn!
Så är ännu en julhelg till ända. Vilka härliga dagar vi har haft!
God mat, skratt och glädje, glada barn och snön föll till Kalle Anka på Julafton, det mina vänner är kärlek!
Idag kom vi hem från att ha firat juldagen hos svärisarna, tagit en långpromenad och satt igång den vanlig lunken så smått.
Känner mig redo att ta nästa steg....mot en ljusnande framtid =)
Jag utmanar mig själv varje dag, att våga göra det som känns skrämmande och att våga säga nej och vet du det går bättre och bättre!
I år tex så kände jag att julstressen var på intågande, så för att hålla allt i schack så valde vi bort att baka egna pepparkakor och att göra julgodis, och se det blev jul ändå =)
Jag tror att mina barn är mer glada över en glad mamma än över egna pepparkakor, iaf så inbillar jag mig det =)
Nu tar vi sats mot 2015, vi har så många spännande projekt med huset, i våra drömmar och med företaget....can´t wait!!!



God fortsättning önskar familjen Johansson!

Kram
a

1 kommentar:

Unknown sa...

Vilken fin julbild på familjen ❤️ Ha det så bra, kram 😘