tisdag 26 augusti 2014

Moodboard...

.....är mina samlade tankar, visioner och inspiration till förändringar.
Använder du moodboards?
Jag gillar dem både privat och på jobbet!
Det hjälper mig rensa mitt huvud....låter väl urknasigt men allt som ofta så får jag så mycket bilder och idéer i i mitt huvud att jag nästan blir yr!
Jamen jag sa det ju - knasigt!
Då hjälper det mig att skapa en moodboard, så jag kan fokusera på nästa idé och tanke....
Jag får väldigt ofta frågan, hur orkar du med all renovering och ommöblering? Vet du det är ingen börda alls för mig...om du frågar min man så kan det hända att han tycker annat;)
Jag behöver vara kreativ för att må bra och om jag mår bra så kan ge mera på jobb, vara en lycklig fru och en glad mamma......
Så här kommer min senaste moodboard över köket som är ett av hemma projekten nu i höst/vinter.


Kram
A

2 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Detta har jag velat göra länge nu, en moodboard med allt som inspirerar mig och gör mig glad! Får ta tag i den biten så fort jag kan...
Önskar dig en skön höstvecka, ta hand om dig!
Kram Titti

Annelie sa...

Jag gillar också att jobba med moodboards, det är lättare att ringa in vad det är man vill göra. Jag älskar bilden på det kaklet, så fint! Annelie