lördag 7 juni 2014

Aha....

...upplevelse eller uppvaknande fick jag igår.

Reflekterade över livet jag lever och hur fort tiden går!
Förlåt om jag tenderar att låta gammal (för inte är jag väl det ?) Vart tar dagarna och tiden vägen??

Igår var vi på en mycket trevlig 40-års fest, tusen Tack Eva!
Där och då bara slog det mig....det känns som igår som vi susade kring i Frödinge på våra mopeder, åt Jenka i Bowling hallen ( istället för gympa), färgade håret svart dagarna innan vår konfirmation, åt massor av bullar, drack baljor med te och pratade massa strunt.
Vart tar tiden vägen?

Nu rusar livet vidare, fyllt av aktiviteter som måste planeras in minutiöst i kalendern för att hinnas med och inte glömmas bort. Tackar gud för varje dag vi vaknar och är friska ( vi hinner ju inte vara sjuka...) Måste hinna lite till, nå lite längre, jaga nästa mål, träna lite mera.....för vems skulle då?

Det som är viktigast i livet finns precis här och nu, mitt framför mig.
Min familj!

Livet går inte i repris!

Lite insikter så här på "äldre dar"....
Till och med fan blir religös på äldre dar =)

Håll ut om du upplever mina senaste inlägg "djupa", snart är jag tillbaka med "glättigare" inlägg *ler*

Mina underbara älskade barn!

Kram
A

Inga kommentarer: