torsdag 11 juli 2013

Som jag saknar.....

...... min kamera! Som ni märkt så lyser inläggen med sin frånvaro trots s e m e s t e r!
Min kära kamera har gått sönder och att fotat med mobilen, tja det blir liksom inte detsamma...
Men snart så är det dags att hämta min nya, tjohoooo =) Ja, den gamla gick inte att laga så det blir té att köpé en ny.
Någon gång i livet skulle jag så gärna vilja lära mig mera om bildredigering men det får jag ta sen, nu får jag vara glad amatör så länge.

Annars börjar vi så smått att packa inför vår semester tripp, den är efterlängtad må du tro! Visst är den svenska sommaren härlig, med sina mygg, fästingar, blåst och regn.....nåja 2 dagar utav 6 dagar har varit fina, ska inte klaga å nej då *ler*.
Tänker att om du vill hänga med på ett hörn så kika in på instagram och följ mig @torparlycka!
Nu väntar ännu en tvätt maskin på mig, tjingiling!!

Köksinspiration.....så här en mulen sommardag.
Vet tyvärr inte källan.

Kram
A

Inga kommentarer: